Sunday 27 December 2015

saya nampak tenang, pendiam kerana saya berdoa di dalam hati

Jika ada yg menegur contoh anak saya, saya tetap abiskan ayat doa dulu walaupun saya memandang wajahnya dan senyum. Bila hujung tahun begini terasa ingin berblog kembali sebab masa terluang dan lebih bersantai melalui rutin harian. Sekarang ni pun masih belum tido, cuma terlantar di atas katil memikirkan tajuk blog untuk dijadikan buku catitan kehidupan harian. Pilih gmail yang lama terjumpa blog ini. Tak sangka ada blog tentang hati ini. Masih tertanya bahasa apa patut saya guna english atau bahasa. Teringat pernah buat tajuk assignment "keep poise to make a choice". Patut dengan perasaan yang tenang, berfikiran apa manfaatnya untuk membuat pilihan itu. Ok dah nak tido. Selamat malam, moga lebih ceria dari saya Fai.

No comments:

Post a Comment

Drop a line of your adventure...